Sepam SMS

Aku dapat SMS seperti ini:

SELAMAT!! Anda Men_dpt”GREND PRIZE”Rp,45jt priode 2005/06 dr XL COMINDO
Hub Call Center: 085-691294598, 021-9264-8349
Pengirim:
+818

From: +628174807332
16:31 14-Jul-05

Gue heran, hari gini masih ada yg mau nipu orang pake sms berhadiah. Coba lihat aja nulis nya aja ngga bener.
Gimana orang Indonesia mau maju kalo masih ngerjain hal begini??

You Might Also Like

10 thoughts on “Sepam SMS
  1. Horeee Reply Pertama!รขโ€žยข

    Nih, tak kasih contoh sms balesan buat orang2 yang ngirim gituan

    FRIENDSTER is closingSOON….
    U must ReAd This..!!
    from mr allen smith (manager of friendster)Friendster system is getting to crowded!!
    We need you to forward this to at least 20 people.
    I know this seems like a large number,but we need to find out who is really using their account. Ifyou do not send this to at least 10 Friendster members, we will delete your account.
    WARNING!
    We want to find out which users areactually using their Friendster accounts. So if you are using your account,please pass this e- mail to every Friendster user that youcan. IF YOU DO NOT PASS this letter to anyone we will delete your account. Sorry for this inconvenience. Because of the sudden rush of people signing up to Friendster,it has come to our attention that we are vastly running out of resources. So,within a month’s time,anyone who does no treceive this BULLETIN with the exact subjectheading, will be deleted off our server. Please forward this BULLETIN so that we know you are still using this account

  2. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer. ini bukan spam, suer.

  3. nggak coba nelpon itu call centernya? telpon gih, tanya2 apa gitu… ajak kenalan… sapa tau operatornya doyan makan sushi juga, kan bisa diajak makan sushi bareng hehehe… ๐Ÿ˜€

  4. gw sih kalo dapet sms kaya gitu tak bales aja.. makasih bapak or ibu..tapi saya ga butuh duit recehan kaya gitu… tapi sekali lagi makasih atas kedermawanannya..saran saya coba di sumbangin ke rakyat kurang mampu…semoga amal ibadah bapak/ibu di terima disisi tuhan, amien.. buang pulsa sih gold, tapi biar nyaho…

  5. Dapat Point Voucher Belanja!

    From:+622130127617
    Plgn Yth,No.SIM CARD Anda meraih POINT VC Belanja, dr INDOSAT IM3. hub Call Center;
    021-70459471
    021-70459472
    PENGIRIM:
    INDOSAT

    Silakan nomornya disupam!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *